حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

عقب‌نشینی مفتضحانه اشغالگران از «نور شمس» | ۱۴ شهید و ده‌ها زخمی (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۳۰۸۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۷
عقب‌نشینی مفتضحانه اشغالگران از «نور شمس» | ۱۴ شهید و ده‌ها زخمی (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
اشغالگران پس از حمله ۳ روزه به اردوگاه «نور شمس» در کرانه باختری، سرانجام با مقاومت مبارزان فلسطینی عقب نشینی مفتضحانه کرد تا این لحظه، ۱۴ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ارتش رژیم صهیونیستی پس از یورش و اشغال سه روزه اردوگاه «نور شمس» در شهر طولکرم کرانه باختری ساعاتی پیش با مقاومت قهرمانانه مبارزان فلسطینی از این منطقه عقب نشست.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که تا این لحظه دست‌کم ۱۴ فلسطینی شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند.‌

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین با انتشار آماری اعلام کرد تا این لحظه اجساد ۱۲ شهید فلسطینی در اردوگاه نور شمس در طولکرم به بیمارستان دولتی این شهر منتقل شده است.

اشغالگران اسرائیلی پس از حمله ۳ روزه به اردوگاه نور شمس و ارتکاب جنایاتی وحشیانه در حق ساکنان آن، ساعاتی پیش از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

همچنین، گردان‌های القسام با انتشار بیانیه‌ای از درگیری شدید رزمندگانش با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه نور شمس حمله و آن را محاصره کرده‌اند، خبر دادند.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان مقاومت خودروهای دشمن را با بمب هدف قرار دادند که تلفاتی به دشمن وارد شد، این بیانیه شهادت تعدادی از فلسطینیان به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی و حملات پهپادهای اسرائیلی را تسلیت گفت و بر ادامه نبرد با نیروهای دشمن تاکید کرد.

در همین ارتباط، جنبش فتح در بیانیه‌ای از ساکنان مناطق شمالی کرانه باختری خواست تا امروز (یکشنبه) در اعتراض به یورش گسترده نظامیان اسرائیلی به شهر طولکرم به خصوص اردوگاه «نورشمس» و جنایات اشغالگران در غزه، ضمن اعتصاب سراسری به مقابله گسترده با صهیونیست‌ها برخیزند.

در خبری مرتبط، همزمان با گزارش عقب نشینی مفتضحانه اشغالگران از اردوگاه نور الشمس، منابع فلسطینی از تشدید حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلفی از غزه خبر دادند.

منابع فلسطینی دقایقی پیش گزارش دادند که جنگنده‌های اسرائیلی خانه‌ای را در اردوگاه الشابوره در مرکز شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در این حمله ۳ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->